donderdag 29 augustus 2013

Tegenstelling #3, In - Uit

Als Japanners op vakantie zijn gaan ze in de bus en uit de bus, en erin en eruit. Zo schijnen ze Madurodam in een half uur te doen, het Mauritshuis in ongeveer dezelfde tijd, dan gaan ze door naar Rotterdam, Utrecht, en waar maar iets moois te zien is. Lijkt mij heel vermoeiend....
En dan willen ze meestal zelf ook nog op de foto's van bezienswaardigheden staan.
Ook in Canada hebben we dit fenomeen gezien, bijvoorbeeld op deze foto bij Lake Louise. Ze komen, worden uitgeladen, maken veel foto's en worden weer ingeladen, en dat allemaal in hele korte tijd! Ieder zijn meug, denken we dan maar.....


Meer Tegenstelling foto's vind je hier

8 opmerkingen:

  1. Ja , wat een tempo. Zo doen ze Europa in een week. Mooi gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja.... ik snap dat ook niet..... wellicht vinden ze het belangrijk te kunnen vertellen 'ik was daar, en daar en daar etc...' gaat het dus slechts om het aantal locaties ipv de bijzonderheid van een speciale locatie ofzo....

    hoe dan ook, een slimme en originele invulling van het thema, waarvoor hartelijk dank uiteraard ;-)

    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu schijnt men in Japan ook niet veel vakantiedagen te hebben. Wij zijn hier in NL volgens mij best wel verwend wat dat betreft. Wettelijk minimum is 4,5 weken en veel bedrijven geven meer dagen. Maar dan nog, ik zou liever een klein stukje zien en tijd hebben om te genieten....

      Verwijderen
  3. Ja, bizar hé! Ze zien zo veel, maar of ze er ook echt van kunnen genieten? Ik weet het niet, maar ach, hun weten vaak niet beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraagt me altijd af of ze thuis nog wel weten waar een bepaalde foto genomen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En als ze nou maar gewoon op de foto gingen, maar altijd die maffe vingertjes. Goede invulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor iemand die tóch al niet graag reist is dit een náchtmerrie !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik, ik reis wel graag, maar van dit tempo zou ik narrig en ongenietbaar worden....... En dan word ik de nachtmerrie van mijn medereizigers!

      Verwijderen