maandag 30 september 2013

Leuk, gezellig: WEBLOGMEETING!

Gisteren was het eindelijk zover, de weblogmeeting, georganiseerd door Melody.

Met 14 deelnemers gingen we Burgers Zoo bezoeken. Voor sommigen weerzien met medebloggers, voor anderen kennismaking.



Bij de ingang hebben we ons eerst op de foto laten zetten, daarna kregen we een 5 kwartier durende rondleiding met gids. Die wist veel interessante informatie te vertellen over de Ocean en de Bush.



In de Treetops Lodge stond onze lunch al klaar: soep naar keuze en heerlijke, biologisch belegde, warme en koude broodjes. Verschillende lekkere sapjes en koffie en thee ontbraken ook niet.



Na de lunch ging de groep uit elkaar om de dierentuin te bekijken. Iedereen had wel zo zijn eigen wensen wat zij wilden zien. Genoeg te zien!



Om 16.00 uur kwamen we weer bij elkaar voor een drankje in het restaurant bij de uitgang. Na een uurtje namen de eersten afscheid om naar huis of verder de dierentuin in te gaan.
Al met al een zeer geslaagde dag, met dank aan Melody voor de goede organisatie

Meer foto's vind je hier


13 opmerkingen:

  1. Mooi verslag Marja, dank je wel!

    Ook je foto's zijn prachtig!

    Dank je wel nogmaals dat je er was, en fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk, nu heb ik alle vier de verslagen gelezen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ik ben weer helemaal op de hoogte en er op deze manier toch even bij geweest.
    Bedankt voor je mooie verslag.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja, het was inderdaad een mega leuke dag hé! Je hebt nog veel leuke apenfoto's kunnen maken ,dat was best lastig met dat klas ervoor!
    Prachtig die gekleurde vissen, ik heb het maar niet eens geprobeerd want dáár moet je wel iets voor kunnen met een camera!
    Jij nog een fijne vakantie in de nog resterende dagen .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik hoop dat jullie ook nog een leuke dag hadden, maar dat lezen we misschien binnenkort wel....?????

      Verwijderen
    2. O zeker weten , ik zie altijd wel kans om 5 logjes te schrijven over één weekend uit;-) ....eh... breedsprakig...? Hoe bedoel je?

      Verwijderen
  5. oéps, reactie weg , even kijken of je modereert want dan komt tie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja, ja het was erg leuk! voor herhaling vatbaar! Ik heb al je foto's bekeken, prachtig!!!
    Ik zet je link in mijn gedachten, ik blog nog eventjes bijna niet, maar dat komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik nog even weer, onder dit linkje ga ik binnenkort weer beginnen te schrijven. De andere weblog heb ik voor muziek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, het was zeker leuk. Ik ben benieuwd naar jouw nieuwe logjes, ik ga het in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja, het was zeker een topdag en leuk om webloggers te (her)ontmoeten. :-)
    Kom nog terug voor je foto's want de manege roept.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk verslagje van een erg leuke dag. Vond het leuk om nu eens achter jou foto's een gezicht te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen