woensdag 2 oktober 2013

Mooie herfst en hobby's

Deze week zit ik heerlijk in een huisje in Het Hulsbeek in Oldenzaal. Het huisje ligt midden in de bossen en hoort bij Villapark Eureka. Het is een familiebedrijf, waar je als gast reuze hartelijk wordt ontvangen en waar alle huisjes goed onderhouden, goed ingericht, en mooi gelegen zijn. Herman en ik komen er al jaren, meestal wel één keer per jaar, en eens in de zoveel tijd ga ik een weekje in mijn uppie. Heeeeeeerlijk. Tijd om te wandelen, fietsen, kalligrafie te beoefenen zonder dat er een kat op mijn bureau springt, fotograferen, lezen, de sauna (in het huisje) in te duiken......
Dit is het uitzicht 's morgens vanuit "mijn" huisje:


Het Hulsbeek is een mooi natuurgebied, waar je kunt wandelen, fietsen, paardrijden, zwemmen en nog veel meer. Gisteren heb ik er een heerlijke wandeling gemaakt en mooie foto's kunnen schieten.





Ook heb ik daar de tijd, en de rust om mijn andere hobby, kalligrafie, te doen.
Zie hier het resultaat van een dagje hobby-en.




5 opmerkingen:

  1. Wauw... dat bomen rijtje! Trouwens de vijverfoto is óók een juweeltje!
    Ik gun jou van harte een rode sportwagen hoor, alleen dénk ik dat je hem niet hebt;-)
    Mooi gedicht en helemaal waar ! Leuke hobby lijkt kalligrafie me maar met mijn hanenpootje gebin je niets;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat moet je NL ook met een rode sportwagen, je mag hem nergens plankgas rijden.... Al lijkt het me best leuk, eens in zo'n racemonster te scheuren, maar dan wel waar ik niemand omver kan rijden!

      Verwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit, geniet er nog lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw zeg.... hoe mooi!
    Vooral die 1e en 3e foto vind ik schitterend!!

    en ja wat heerlijk is het om zo af en toe dingen te kunnen doen, al dan niet alleen, waarbij je weer helemaal terug kunt komen bij jezelf.

    wens je toe dat je dat nog vaak mag doen.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, voor jou ook een heel fijn weekend!

      Verwijderen