donderdag 12 december 2013

Thursday Challenge #15

De Thursday Challenge voor deze, en volgende, week is: "BEST OF 2013" (Best or Favourite Photo of the Year).

Eindelijk weer eens tijd om mee te doen en zo meteen te gaan genieten van de andere bijdragen!!

Moeilijke keuze, maar het zijn er 2 uit Canada geworden.
Difficult to choose, I chose two from Canada.

De grootsheid van het Canadese landschap: Lake Louise
The vastness of the Canadian landscape: Lake Louise

En de prachtige kleine details. And beautiful small details


Meer foto's vind je hier

7 opmerkingen:

  1. Voor mij heeft de bovenste de voorkeur ......... wat een ruimte en wat een rust zeg! Daar zou ik nog wel eens naar toe willen, als ik dat zo zie :-)
    En inderdaad, ik vond het ook erg moeilijk om er een uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze beiden schitterend... en stiekemweg ben ik wel een beetje jaloers..... wat zou ik daar graag rondlopen met mijn camera ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie bijdrage, en wat een rust straalt de eerste foto uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's/ Allebei uit Canada? Vooral de bovenste doet mij erg aan Noorwegen denken. Hoe dan ook: allebei schitterende landen.

    BeantwoordenVerwijderen