donderdag 20 februari 2014

Thursday Challenge #23


  De Thursday Challenge voor deze week is:  ELECTRICITY (Sparks, Wires, Lights, Transmission Towers,...)

Nieuw Zeeland, Zuidereiland, onderweg naat Doubtfull Sound voor een boottocht stoppen we bij de West Arm Power Station. We gaan 2 km een berg in, dalen 180 meter en krijgen dan een bezichtiging.
New Zealand, South Island, on our way to Doubtfull Sound we stop at the West Arm Power Station. To get there you go 2 km into the mountain and 180 meters deep.

De turbines worden net onderhouden 
The turbines are being maintananced.

Een man is bezig met het vliegwiel. Het is enorm!
 One man is busy with the paddle-, flying-, vaned wheel. It's huge! (Anyone who knows the correst term for this thing, please let me know...;-))))

Meer foto's vind je hier

12 opmerkingen:

  1. Imposante invulling van de challenge deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw.....dat moet wel heel indrukwekkend zijn geweest, daar te staan..... de foto is het al.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer indrukwekkend hoor! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fotoserie! Lijkt me inderdaad erg indrukwekkend om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik kan bij jou zonder Google+ niet reageren. En ik wil echt geen Goole+, het wordt je min of meer door de strot geduwd en daar houd ik niet van. Ik vind wel jouw foto's mooi:-)

      Verwijderen
  5. Wat een interessante serie, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fantastisch om daar een kijkje te mogen nemen. Heel indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen