woensdag 12 maart 2014

Geluk bij een ongeluk!

In januari zouden wij een weekje weg gaan naar ons favoriete vakantiepark in Twente, Villapark Eureka. Omdat Manlief begin januari zijn enkel brak, hebben we dat verzet naar deze week. En wat genieten we nu van het prachtige lenteweer: we hebben heerlijke wandelingen gemaakt, zitten nu heerlijk in de zon op "ons" terrasje en laten ons een beetje bij bruinen. Met recht een geluk bij een ongeluk dus....

Ook onze camera's draaien weer overuren tijdens onze wandelingen.







3 opmerkingen:

  1. Wauw... is dát ff mazzel, dat kun je met recht een geluk bij een ongeluk noemen want wie wil er nou niét bij dit mooie weer in de natuur vakantie vieren. Ik hoop dat de breuk weer helemaal genezen is zodat je lekker samen kunt wandelen. Práchtige foto's ! Nog veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ja, de enkel is weer heel en we maken heerlijke wandelingen!

      Verwijderen
  2. Mijn man heeft een keer in de vakantie zijn enkel gebroken, dat was wat minder handig ;-( Moest ik ook nog terugrijden naar huis, terwijl ik nog nooit in zijn grote bak gereden heb. Achteraf vond ik het nog leuk ook!
    De enkel zal inmiddels weer "de oude" zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen